søndag den 24. maj 2015

Ida dansede din kronik

i forgårs på Skuespilhuset i balltetten "Krash", koreograferet af Alessandro Sousa Perereira over et digt af samme navn af guddødeme Niels Frank, som måske stod i programmet, som vi ikke havde kontanter til, og som de nede i baren, da du købte et stykke lakridschokolade til mig, ikke ville lade dig hæve over til, og nu har jeg skrevet til digteren og spurgt om digtet, og måske ser han ENGANG beskeden, selvom jeg kommunikerede via Facebook (chancen er nok faktisk større for, han læser denne blogpost: Hey, Nellie!?), og hvis han så endda også vælger at sende mig digtet, så trykker jeg det HER, det så, på dansen, vigtigt ud!

MEN ANYWAY (som NF ville sige):

Balletten var lutter højfrekvent, virtuos, præcis

RYTMISK VREDE

- mellem lutter mænd dansede Ida Prætorius med

DJÆVLESPÆNDT TRODS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar