tirsdag den 12. maj 2015

Bjørn sover ikke!

Det må være den mest eksplosive begyndelse og transition til en blog nogensinde: Bjørn (nu: Krag) Rasmussen sprang i aftes direkte fra eller PÅ - den flyttede med over - en gloriøst monstrøs FB-opdatering (som du åndeløst læste op for mig i sofaen) til en ny, radikalt forjættende blog:

jesus blev 33 ik

som han simpelthen ikke kunne holde op med at skrive - hvis noget er genuint BLOGDIGTNING (type c i min netpoesi-typologi (som om det er en blodtype, det ER det) er det denne plaskende, elektriske strøm - senest står der:

i nat vil jeg være her hos dig
og ae din ømme kind
i nat vil jeg bistå med min knowhow
og ryge et drag af dit sind

i nat vil jeg løbe en sælskid
og binde et vortende knast
fortruen forlast og forbrandskind
og hvem lægger jeg til last eller ligger der jo alligevel ingen der kan se mig

jeg har skrevet mig tom men jeg er stadig vågen klokken er 23.21 im all out of love


hva ka skriften
skriften kan indre

hbva ka skriften skriften kan være en sutsko

jeg vil nærme mig noget


alt jeg ønsker er at nærme mig noget.

der må da komme en sætning eller to men der er ingen billeder. tilbage. at ta af.

23.23.

- er du snart færdig skat
- jaeh


- a
- a
- c

så er der ost. natmad.

jeg ska ta min pille igen 23.29. så har den lige en halv time til forhåbentlig at virke åh ustabile seroquella asså

- jeg tror jeg sender dig ind til politikens romankonkurrence om kærlighed

4 kommentarer:

  1. Bjørn 4ever.

    SvarSlet
  2. iøvrigt er det dybt skuffende, at når jeg googler "Jesus blev 33", så kommer Bjørns blog ikke op. Det må der rådes bod på.
    Når det er sagt: Jeg tror Jesus blev 27 ligesom Curt Cobain og Janis Joplin. Alt andet er sgu ikke legendarisk.

    SvarSlet
  3. et gisp og tak til Bjørn Rasmussen

    SvarSlet
  4. https://www.youtube.com/watch?v=hatEKDEctj0

    SvarSlet