lørdag den 11. april 2015

Skift venligt adjektivet ud i jeres avis

Jeg kan se, at jeg i omskrivningens morgenlige hast er komme til at begå en alvorlig forbrydelse i første afsnit af min WA-forside-artikel: JEG GENTAGER ET ADJEKTIV, og det er altid forbudt at gentage et adjektiv i samme artikel (eneste undtagelse: et adjektiv FRA UNDERRUBRIKKEN må gerne gentages, kombineret med andre ord NB, nede i brødteksten) OG HER GENTAGER JEG ET ADJEKTIV INDENFOR FÅ LINJER I SELVSAMME SÆTNING: DYBT UACCEPTABELT, så jeg vil meget gerne bede de bloglæsere, der også er avislæsere, nogle må der være, om at strege det ene, skal vi sige det første, adjektiv og udskifte det med det bedre eller i hvert fald ikke-identiske, jeg foreslår nedenfor, PLEASE:

-->
Han var og blev fænomenal til denne betænkelige galdeboblende sortekunst, der hos læseren fremkalder en betænkelig skadefryd, undtagen lige, når det er dig selv, der står for skud, og det er det altid også, før eller siden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar