torsdag den 16. april 2015

Dronningesang

Jeg kom til verden
på 5. sal
min far var tosset
min mor var normal
men da de kørte ham væk
sagde mo'ar til mig

Hvad gør vi nu lille De

Jeg gik i skole
i mange år
røg på fabrik
og fik mavesår
og så en dag sparked bossen
mig ud

Hvad gør man så lille De

Og tiden gik
og jeg gik med
jeg fløj af sted
fra sted til sted
og gadens løse fugle
de fløjted og sang

Hvor skal vi hen lille De

Jeg kom til verden
på 5. sal
min far var tosset
min mor var binde gal
men da de kørte dem væk
sagde moster til mig

Hvad gør vi nu lille De

Men så en dag
gik jeg op til ministeren
og sagde

De der få lige fødderne ned
og ta' kasketten af
mand kan De ikke se
at det hele er ved at gå
fuldstændig agurk

Så hvad gør vi nu Deres gamle skurk
Men han grinte bare og sagde

Dem, De kan da gå lang pokker i vold

så det gør vi nu lille De

Ingen kommentarer:

Send en kommentar