onsdag den 30. oktober 2013

White Girl er skabs-konkretist!

Mindre outtake-sensation:

På en tråd om visuel poesi efter en FB-opdatering af Kristina Nya Glaffey, der lyder sådan her:

VISUEL POESI, KAMMERATER!! Har skrevet til Martin Larsen og har det der nummer af Banana Split og OEI, men hvad skal jeg ellers støve op?? Kanindræberdagene er ovre, og nu vil det private erhvervsliv have medarbejderdage med forfattere... Forestiller mig noget i retning af, at plante en sproglig virus blandt Novos medarbejdere, der vil få aktiekurserne til at falde og antænde revolutionen.

afslører Christina Hagen:

White Girl var en overgang også visuel poesi. Jeg elsker det møg!:)

- OG VISER GUDHJÆLPEME ET VILDT NYSSELIGT EKSEMPEL (2 sammenvoksede magneter med hale?) - og hvor meget mere umulig ville den bog så ikke have været at læse og fortolke?:

5 kommentarer:

  1. Nå ja! Jeg var alene om blikket!

    SvarSlet
  2. jeg har screenpicet dette så meget

    SvarSlet
  3. Og apropos mode-reportagen hos Lars Frost, hvor jo Christina Hagen (White Girl-oplæsende) er et af ofrene. Alt går op (i POP)!

    SvarSlet