søndag den 13. oktober 2013

Marken giver sit besyv med, om du er glad eller ked

Jeg abonnerer lige nu på Martin Glaz Serups Marken som sms-beskeder - fordi jeg skal interviewe ham og Svend Åge Madsen im at sms-publicere på Bogmessen - og det er sjovt, som det virker helt rigtigt, for disse tekster, at vibrere frem og blive læst på telefon, som akkurat meddelelser fra en vis Mark, der bare ikke kan holde sin mund og må og skal afbryde, hvad jeg end har gang i af mere eller mindre væsentligt, med sine uforgribelige meninger og oplevelser, og for et øjeblik siden fx:

Hvis marken skule interessere sig for et dyr, en dyreart, hvis den på enelleranden måde blev tvunget til det, skulle vælge, ville den sikkert vælge fuglen.

For det er jeg da skide ligeglad med, men jeg har allerede læst og fået afbrudt, hvad end! Fordi jeg ikke kan lade være, og det ved den udmærket, Marken,

Ingen kommentarer:

Send en kommentar