onsdag den 16. oktober 2013

Blogmililionær

På et eller andet tidspunkt indenfor de sidste par timer fandt Blogdahl-sidevisning nr. 1000.000 sted (hvordan nu end Blogspot gør den slags op) - jeg ville gerne have poppet frem i en miniature-hologram-version på den pågældende bloglæsers tastatur og foræret ham eller hende 25 ikke-virtuelle eksemplarer af Mine læber sproges. Hokus Pokus F.P. Jac, min næstnæstnæstsidste papirbog (de ikke-makulerede eksemplarer af hvilken fylder et helt kælderrum), men hvad jeg bare gerne vil sige er:

Tak, fordi I gider læse med!

4 kommentarer:

  1. Det var sgu nok mig, der var læser nummer én million.

    Og jeg vil derfor tillade mig at poppe op som et 3D print i nedbrydelig blå plastik

    http://denfrie.blogspot.dk/2013/10/uwe-max-jensen-3d-print.html

    SvarSlet
  2. Har du husket at hakke af i feltet " Registrer ikke dine egne sidevisninger " ??

    SvarSlet