tirsdag den 10. januar 2012

Tag & Blog - eller bare opdatér!

fra Tag & Læs på Testrup Højskole, der er på vej gennem sin anden programdag, efter jeg tog af sted mandag morgen- nu, 21:30, skal oplæsningen med Helle Helle, Kirsten Hamman og Niels Frank forestille at være ovre, og tidligere i dag holdt Tue Nexø vredt foredrag fulgt af givetvis hidsig paneldebat ved Skyum, Tue, Kamilla L om 3 af de nominerede bøger, FORTÆL MIG OM DET! - vi kan ikke følge med, os, der helt eller halvt (jeg vender tilbage torsdag) ikke er til stede, hvis der ikke er nogen, der BLOGGER (sidste år bloggede Inf's Anders Haarh Rasmussen pænt flittigt) eller i det mindste FB-STATUSOPDATERER nogle nok så summariske referater, mindst 3 førende bloggere, Caspar Eric C, Olga R og Mads E, er til stede og har slet ingen undskyldning (heller ikke sene bar-tider, på den ene eller den anden side af disken), og alle under 30 (der er ikke nogen (kursister) til stede mellem 30 og 60) er for syv fraværende søren'er på Facebook, RAPPORTÉR, please!

14 kommentarer:

  1. Det er nice. Alle er glade. Bjørn vinder. Kl. er 01.42. Kh Olga

    SvarSlet
  2. Wolla, Lars. Den2Radio dækker sagerne massivt. Alt bliver optaget mas o menos. Ses på torsdag

    SvarSlet
  3. Ja, tak, jeg har også ledt forgæves efter testrupske opdateringer! Er der slet ikke nogen, der er vrede?

    SvarSlet
  4. Jo. Alle de, der ikke vandt. Alle de, der ikke blev nomineret. Alle vi, der aldrig blev inviteret. Alle de, der kun har mødt afslag. Alle de, der er ligeglade og aldrig har hørt om Testrup, de er også vrede, måske over noget andet i tilværelsen, der går dem på. Alle er vrede under huden, under himlen. Alle.

    SvarSlet
  5. Jeg er ikke vred, jeg er bitter. Det er finere.

    SvarSlet
  6. Solen skinner i Rom.
    - Lars F

    SvarSlet
  7. Faktisk også på Frederiksberg.

    SvarSlet
  8. Sorø skinner i solen, så jeg er snart på vej til Kbh. Ikke vred.

    SvarSlet
  9. vrede har også et ansigt.

    SvarSlet
  10. nu er jeg glad igen.
    også fylder godt i min første sætning.

    SvarSlet
  11. Caspar Eric blogger her:

    http://caspareric.wordpress.com/2012/01/11/update-fra-et-sted/

    mere fra sit værelse end fra foredragssalen, men det kender jeg godt.

    (og til Mads: jeg blev så ikke optaget i søndags, fordi jeg er "radiouegnet", jeg hopper på mere end 1 sted bag den yndlingstalerstol)

    SvarSlet
  12. der er "aka" noget pis. kh.

    SvarSlet
  13. "det" ... "vrede" - "livsstil" ... det er noget pis = Caspar Eric C, Olga R og Mads E: "Niels Frank". Åh.

    SvarSlet