tirsdag den 17. januar 2012

Jeg er til at kommentere igen

i hvert fald i mit eget navn

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det er nu stadig lidt underligt! Kommentaren kommer på, men siden står og snurrer blindt og endeløst, når jeg har trykket "udgiv", indtil jeg krydser den ud, bloggen, og begynder forfra ...

      Slet
    2. Nu snurrede siden ikke ikke bort, men til gengæld er kommentarerne ovenfor grønne og ligesom forskudt under hinanden, men det er måske simplethen et nyt design !?

      Slet
    3. Klokkeslettet er også mystisk forkert!

      Slet
  2. Alle kommentarer er blevet grønne, ikke kun dine på din computer.

    SvarSlet
  3. Troede faktisk, det var tilsigtet, da kommentarerne pludselig var blevet grønne. I hvert fald gør det da ikke noget, at de er det.

    SvarSlet
  4. er det dig Lars...
    jeg er pisse allergisk overfor grønt,øv
    jeg er nok mere en kødmand.
    ha en god dag-hvid du er dig,øv

    SvarSlet
  5. der er sgu da ikke d i hvis,grr
    ALARM...
    FUUUUCK
    DET HER ER IKKE HR.LARS BUKDAHL.
    det noget andet.

    SvarSlet
  6. Hej Lars

    Din blog vralter tilsyneladende stadig på egensindig vis.

    Går man ind på din blog med Internet Explorer 7, kan man læse indlæggene på selve hovedsiden, men klikker man for at læse kommentarer, kan man hverken scrolle, skrive kommentarer eller klikke på links til tidligere indlæg i siden.

    Dette er skrevet med brug af Firefox.

    SvarSlet
  7. kære lars
    mine tårer er snart så tørre at jeg har svært ved at græde dem ud.
    mine ord er ikke en gratis plage.
    de er sendt fra gud.
    hold ud-hold ud.

    SvarSlet