torsdag den 12. januar 2012

og så IKKE af sted til Testrup

Feberen er vendt tilbage som en tyv om natten, 37,8, og tvang mig til meget mod min vilje at aflyse min rejse til Testrup og Tag & Læs og optræden denne eftermiddag i paneldebat om tre Montana-bøger, hvoraf jeg nåede at genlæse de 2, Helle Helle (det gode spild af tid) og Llambìas (det mere blakkede spild af tid); Hanne Viemose ville jeg have læst i toget lige nu, i stedet har jeg sovet dyndtungt og drømt en uhyggelig drøm om, at Skyum havde et ekstra øje inde under en ekstra næse, hvad gik det lige ud på!? Men jeg skammer mig sådan; en kritiker skal være ligesom et postbud i Vinterby Øster og udøve sin kritik i regn og slud og som ridderen hos Monty Python selv når der ingen lemmer er tilbage, og i forgårs, under influenzaens første halvleg, lykkedes det mig at anmelde Harald Voetmann, men det krævede i det mindste ikke nogen transport, og en kritiker skal vel også passe på sig selv, nej, han skal ej, jo, han skal så, nej, han skal ej - men måske han skal beskytte sine tilhørere fra at høre ham tale i tunger! Hvis nogen på Testrup læser det her, så hils fra mig og send my regards to Broadway (og BLOG mig!) jeg vender frygtelig vitalt tilbage næste år. KH

4 kommentarer:

  1. Ged bodring!!!

    Porsenligt horte jeg dig gurne tingetale på Tåstrup Hejskole, Bars Lukdahl!

    SvarSlet
  2. For fanden Lars... du må sgu da virkelig have feber! Ser nu alligevel frem til din næses kritiske her på bloggen i morgen:-)God bedring

    SvarSlet
  3. René hoppede ind på din plads, Lars. Det gjorde han godt. Ærgerligt at du ikke kunne være med, og dobbelt ærgerligt, at du ikke var med på det heftigt gyngende dansegulv - de sidste lukkede og slukkede klokken 7.30.

    SvarSlet
  4. Der manglede helt klart nogle heftige arme på det gulv Mads omtaler. Alt for få kritikere i årets hiphopcirkel. Tue var også kun Tirsdagstue, men fair nok. Elisabeth og Lilian var gode med benløft, det opvejede næsten jer mænd.

    SvarSlet