lørdag den 7. januar 2012

Sig glædende typologi

(forårssæsonpræsentation i Politiken, altid melodramatisk læsning!)

Glæder mig trygt (tryg ved at og ca. hvordan det nok er godt (men selvfølgelig kan det overraske ved at overraske)) til Christina Hesselholdts Selskabet gør op, Stine Pilgaards (debut) Mor siger (har bladret! og læst forstadier), Mette Moestrups Dø, løgn, dø (har læst/hørt flere (sandsynligvis inkluderede) digte), Peter Laugesens Yak og yeti, Klaus Høecks Live og Pia Juuls (det er nu fastslået, at det er en novellesamling) Af sted, til stede.

Glæder mig utrygt (trygt ved at det nok er godt og utryg ved hvordan det nok er godt (men selvfølgelig kan det godt overraske ved ikke at overraske)) til Ida Jessens Ramt af ingenting, Kristina Nya Glaffeys Padder og krybdyr (har bladret!), Sissel Bergfjords Sortedam, Olga Ravns (debut) Jeg æder mig selv som lyng (har bladret!), Rasmus Halling Nielsens (overgrundsdebut) Tvillingerne, Mia Degners (debut) En lodret drøm og Amalie Smiths I civil.

Hvilken er en fantastisk bunke at glæde sig til! Tænk hvis jeg også får lov at anmelde nogle af dem (1 har jeg fået betroet!)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar