lørdag den 14. januar 2012

Queen Bitch

Uniformeret konventionalitet, som nu 40 års regentjubilæum på rådhuset, forekommer lige så dødssygt som uniformeret ukonventionalitet, som nu Niels Frank, der i sine blogposter  "Fra privaten" på Promemaden for 117. gang mindes for vild promiskuitet og kjoleudklædning til homoseksuel festivitas, og Niels "vil ikke afvise at han på et tidspunkt optrådte i rødt." Og hjertens gerne for mig, ligesom de fine damer og herrer på rådhuset hjertens gerne må vælte sig i pomp og pragt, hvis det stiver dem af og/eller gets them off - men jeg gider ikke imponeres over og gøre honnør for hverken den ene eller den anden uniform, og det er det tv og blogpost forventer, at jeg gør, ih, hvor er I fine, uh, hvor er du beskidt. 

Dagens dronning er Iggy, chairman of the bored:

 

4 kommentarer:

  1. Nu er jeg ikke helt med: Promiskuitet? Hvor står det? Og prøver manden ikke blot at forfatte en anmeldelse? Hvorfor så dramatisk vredagtig over det? Skubber han til dine rester? Står han, knurrende, og vogter over sit eget bræk (som den hund mine forældre forærede mig i slut-firserne for at mildne beskeden om min fars snarlige død, de ville forære mig en ven (som jeg ikke selv var istand til at skaffe mig) med pels og varm ånde, og som blev skudt af politiet efter at den sprang på min mor og bed hendes arme blodige)?
    Mvh
    Lars F

    SvarSlet
  2. Jeg synes, at NF's generelle tanker om bekendelser er ret ok (jeg har ikke læst CYFS bog). Der skal generøsitet til førend bekendelser virker. Ellers er de også sådan set erkendelsesmæssigt skadelige fordi udeladelserne får det hele til at fremstå fortegnet. Og alle skal ikke begynde at se verden sådan, for så er vi alene og bla. Ja.

    SvarSlet
  3. Nå, nu ser jeg at NF også har en Lundme-anmeldelse på promenaden. Dens angreb på borgerlig dovenskab synes jeg nu også er tiltrængt.

    SvarSlet
  4. (men afslutningen er godt nok selvfed som en dronning)

    SvarSlet