torsdag den 13. juni 2013

Mikkel så komplet som muligt i min jordslåede rygsæk

Jeg cyklede op ad Gl. Kongevej i styrtende regnvejr med Mikkel Thykiers samlede værker (så samlede som de nu kan være! men i det mindste indeholder min version indtil flere værker, som andre versioner ikke indeholder (fordi de er unikaer simpelthen; se opregningen i en gammel blogpost) inklusive hans egen version, der jo så til gengæld indeholder temmelig mange flere værker, ikke kun i den famøse Valby-kuffert, som min version (med et dybt suk) savner) i en sort plasticsæk i min rygsæk og var vildt nervøs for at regnen skulle krybe ind til den, værksamlingen, langt nervøsere end værksamlingen selv LOD SOM OM - den er gennemskuet for længst - at den var.

2 kommentarer:

  1. Poul Aksel Poulsen14. juni 2013 kl. 02.17

    i styrtende regnvej - du mener vel: på styrtende regnvej?

    SvarSlet