lørdag den 9. marts 2013

Seneste Nellie-udsættelser

Jyllandsgæstebud, Holstebro og Ringkøbing, med alskens selskabelighed (og 1 velbesøgt og excellent oplæsning ved 2 digterinder))

Alt for laaaang replik til alt, alt for laaaaaaang artikel om Ib Michael-"fejden" i tidsskriftet Spring (IM har også svaret et svar (derfor fik jeg selv muligheden (hvilket jeg åbenbart ikke havde fået, hvis han ikke havde svaret), som jeg ikke måtte få at se - det er NÆSTEN spændende, hvad han skriver) forfattet af en Ib Michael-monograf, hvis monografi jeg i sin tid (vistnok) anmeldte.

Som regel uforudsigelig, generehybridiserende forfatters regelret forudsigelige, (med stålbørsten) genrerenskurede, nye bog, som jeg sørgelig nok skal anmelde og endnu ikke har læst færdig (jeg kiggede lige på mine anmeldelser af vedkommendes tidligere bøger, som jeg fik en ubændig lyst til at genlæse (OG GENANMELDE) i stedet).

DERFOR har jeg endnu ikke læst Nellies bog!

1 kommentar:

  1. det okAY. lars, tit al den rejsen, Travel travlt og ord som i masser benspæner.

    SvarSlet