fredag den 27. juni 2014

SEKS RASMUSER I AVISEN!

Rasmus Halling Nielsen, årets modtager af Bukdahls Bet - Den smalle Litteraturpris, er afbildet i alt 6 gange i WA Bøger i dag:

1 gang på forsiden (portrætfoto af Lars Gundersen)

3 gange i foto-reportagen fra pris-ceremoninen på side 8-9

1 gang kongenialt karikeret af Lars Vegas Nielsen som papir-mennesket, der kommer ud af maskine-spøgelset på side 8-9:



1 gang som illustration, knipset ved Bet-ceremoni, til bunke-anmeldelse af Halling-værker, på side 15.

Det må være lang tid siden selv klassekammeraten Josefine Klougart har været så meget i avisen på én gang.

Med fuldt hoved!

Ikke sekskantet afklippet som på plakaten for Gyldendal & Rosinante&Co's scene Forfatterskabet på Roskilde Festival, hvor Rasmus optræder med Morten Søndergaard og en trommeslager, der bare hedder Q:

 Photo

Hvilket Rasmus føljeton-kommenterede således på Facebook:

Jeg har stirret på denne flyer i 20 min. Og indser nu at jeg ikke er med som billede? Du er pind og jeg er et g i røven på et filter Michael B glemte i nogle stinkende lommer på nogle bukser han slog en pyt med jeg siger ik mer

1 kommentar:

  1. Nå ja,
    Bunke-anmeldelsen havde oprindeligt overskriften (et citat selvfølgelig!):

    Vi skal passe på alle stjernerne

    (for det skal vi! og en Major Star er Rasmus!)

    SvarSlet