torsdag den 27. oktober 2011

Jeg vil have et undergrundsforlag i kælderen, nej 2

Begge kælderlejere i vores ejendom, den clairvoyante kursusvirksomhed Joy Foundation og den unavngivne, etniske (men jeg fandt aldrig ud af præcist hvilke(n) etnicitet(er)) spille- og kaffeklub, har opgivet ævred, og måske faktisk på grund af ekstensive vandskader, og så vil jeg gerne plædere for, selvom jeg ikke har noget at skulle have sagt, at der flytter mindst 1, helst 2 undergrundsforlag ind dernede, det ville være så forbandet meningsfuldt, Basilisk har deres egen kælder, men Arena er altid hjemløst, og After Hand må da savne et tilholdssted i København, og hvor har Kronstork egentlig hjemme? I fald så frem vil jeg have installeret rørpost, der skal kunne suse begge veje, med nye, fantastiske bøger og uvelkomne forslag til samme, OK!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar