fredag den 21. oktober 2011

Den eneste idiot der vil tale med mig er mig og det er ikke nok

Jeg havde studietid i den nye 24-7-radio-kanal både i går og i forgårs, fordi de ville have mig med i deres nye program Værtsløs, hvor man værtsløst skal tale med en person, man har en konflikt, på nudansk: beef, med, i 55 minutter, hvilket jeg synes kunne være et fino show, for sådan en bøf kan man højst tale om i 12-14 minutter, og resten af tiden ville man så være nødt til at tale om noget helt andet, fx litteratur, fx Herman Melville eller E.T.A. Hoffmann eller Svend Johansen, uden at nogen havde lov til at afbryde, men ingen af dem, som 24-7 mente, jeg var i konflikt med, var interesseret i at tale med mig, og det får man en lidt ensom følelse af, men ikke en meget ensom følelse, og de synes overraskende nok ikke, at det var en god idé, at jeg talte med mig selv, som jeg har mange og substantielle konflikter med.

1 kommentar:

  1. Tror nu vi er flere, der fører indre dialog med din (s)ærlighed. Kh Thomasine

    SvarSlet