torsdag den 20. oktober 2011

Bo hr.lighed Hansen fylder 50 i dag!

Forfatter til (eller er det af?) BL.A. De skrigende halse, Drengen der gik baglæns, Jesus og Josefine, En verdensomsejling under bordet, Johns åbenbaring, Hjerteform, Hr. Jørgen leger, knæk.idiot.eik, Død og status, uforlignelige Bo hr. Hansen, bliver usandsynligt nok 50 i dag, tonsvis af TILLYKKE!

Som gave fra ham til jer har jeg valgt denne ret udødelige tekst fra Bo nr. 2, 1987:

FLAB

Det er ikke fordi jeg er blevet gemt i skabet jeg er flabet.

Jeg har en tvist i gabet.

Jeg render mit lår og flyver mit hår.

Jeg stiller min sult og låser min pult.

Jeg låser min verden af for natten.

Ingen kød-festival skal jeg smadre med min grøtnsags-økse.

Næ, hellere end drømme vil jeg og gå på opdagelse i en agurketid.

Strømperne løber, fødderne køber jeg.

1 kommentar: