torsdag den 20. juli 2017

Krimimessedrømmen, raslende

- det her minder mig om at jeg skal have læst Kamilla Hega Holsts Rud, som jeg har inisterende høje forventninger til (efter min skuffelse over På træk), og det er måske derfor jeg tøver, den ligger ellers lige deroppe i den høje ulæst-bunke øverste på Den Dynamsike Reol:

"I Samlerens Bogklubs månedsblad kalder de RUD for en filosofisk (suveræn :-)) thriller; og måske derfor eller på grund af min konstante pengenød eller fordi jeg keder mig, var jeg til krimibogmesse i nat, i en meget lille garage på Grønland, der var kun lige plads til et bord og så mig og Jesper Stein (aim high), Jesper havde noget krimiudstyr på, metal af en slags, det hang på ham i noget, der lignede nøgleringe, og støjede voldsomt under samtalen. Publikum fulgte med på en skærm fra Danmark og var fuldstændig uinteresseret i eller vant til Jespers påklædning, i hvert fald spurgte ingen ind til det. Det undrede mig helt vildt.
#krimimesse #venterpåeninvitation "

Ingen kommentarer:

Send en kommentar