mandag den 23. marts 2015

Hvad hedder dit kapitel?

Jeg kan rigtig godt lide kapiteloverskrifter, hvis altså den pågældende roman er rigtig god. Og det er den, jeg lige har læst og skal anmelde, og her er de første 6 kapiteloverskrifter - ud af i alt 18 (et godt kapitelantal også, synes jeg pludselig, i en 170 sider kort roman). Det er enormt gode kapiteloverskrifter, men det kan sagtens være, at jeg ville synes noget andet, hvis romanen var rigtig dårlig (jeg tror også, jeg rigtig dårligt kan lide kapiteloverskrifter, hvis den pågældende roman er rigtig dårlig - det er et stærkt, men totalt kvalitetsrelativt synspunkt, som så mange af mine synspunkter; jeg har, mere fascistisk, svært ved at finde forfattere sympatiske, som jeg ikke finder talentfulde (mange, men ikke SÅ mange, undtagelser her ... ca. lige så mange talentfulde forfattere er usympatiske)):

Taske
Diktat
Bird (tidligere)
Andreas
Leslie (endnu tidligere
ASS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar