mandag den 9. december 2013

Lars von, genindspil Touch of Evil nu!

Med Jens Albinus som Charlton Heston og Mia Lyhne som Janet Leigh og Zlatko Buric som Orson Welles - citat fra Q&A i det nye nummer af Ekko:

- Hvilken rolle ville du ønske du havde spillet?

Politichefen Hank Quinlan i Touch of Evil

og så bliver jeg også nødt til at citere det her, fordi jeg er så enig:

- Hvilken film hader du?

Hushpuppy! Jeg var overrasket over, at filmen blev så rost i medierne. Jeg kan generelt ikke lide magisk realisme, men Hushpuppy har jeg ekstra problemer med. Især de blinkende budskaber, som filmen sender til publikum pakket ind i flotte billeder af katastrofen og den seksårige piges fortælling. Per favore, Hushpuppy, er det ikke en god idé, at alle har sygesikring?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar