torsdag den 2. maj 2013

Fra station til station vågner Per som Dan, næsten

Jeg så Per Vers på Hovedbanegården i morges klokken kvarter i otte, men fik ikke kontakt, fordi han tydeligvis ikke var vågnet endnu, det var han en tre timer senere på Aarhus Banegård, hvor vi hilste på hinanden og udvekslede joboplysninger, han skulle rappe om Kierkegaard på Risskov Amtsgymnasium, jeg skulle plapre om kanon på Institut for Litteraturhistorie, det var som Per Højholt og Dan Turéll, når deres turnéveje krydsedes i de tidlige 80'ere (kender I det smukke billede af dem begge i en fotoautomat, broderligt udmattede)- sans comparison, without comparison, UDEN SAMMENLIGNING, jeg ville ØNSKE, det var som Per og Dan, I WISH, men ved kun alt for godt, at i det mindste jeg er en langt mindre FISH!

2 kommentarer:

  1. Per Vers
    Idag strakte jeg mine freestyle-muskler til det yderste, og kørte i 45 minutter over citater fra Søren Kierkegaard!!! Pust, støn og tak til Risskov Gymnasium for en vild udfordring. Nu slapper jeg af hos DJ Static - I ved, ham med byens sprødeste beats OG børn!

    SvarSlet
  2. Næste gang skulle I prøve at bytte jobs!

    SvarSlet