mandag den 26. marts 2018

Promises, promises, promises

- Pia Juul i WA-interview:

"(...) jeg har en periode nu, hvor jeg dels har gjort de to nye bøger færdige, dels regner med at udgive en bog om Agnes Henningsen til november. Og så skriver jeg på en roman, som jeg faktisk tror på bliver færdig. Men jeg er selvfølgelig hele tiden bange for, at det skal gå over."

- Caspar Erics præsentation af Hanne Højgaard Viemose forud for pizzeria-oplæsning :

"HANNE HØJGAARD VIEMOSE debuterede i 2011 med romanen Hannah. Hun har siden udgivet den monstrøse roman Mado, og senere i år udkommer så hendes tredje roman HHV, FRSHWN. Der er en mørk humor på færde i Hannes værker, ligesom at opmærksomheden på det skæve og absurde ved den hverdag, som alle render rundt og tager for givet, er et centralt omdrejningspunkt."


Fra kommentarsporet:

Lars Bukdahl Meget vildt faktum: i foråret udkommer så hendes tredje roman HHV, FRSHWN!
Hanne Højgaard Viemose
Hanne Højgaard Viemose det blir vist først i august
Lars Bukdahl
Lars Bukdahl Kan det så ikke blive på min radikalt runde fødselsdag, den 14.!?

Caspar Eric
Caspar Eric Jeg debuterede på din fødselsdag, Lars. Jeg kommer d. 17. aug i år, det er fredagen efter din dag
Lars Bukdahl
Lars Bukdahl Kan jeg godt huske! Og det er tæt nok på til at det tæller som gave, jeg glæder mig meget bestemt!
 
Caspar Eric
Caspar Eric men altså jeg stemmer da også på at Hanne skal komme deromkring
Hanne Højgaard Viemose
Hanne Højgaard Viemose måske, problemet lige nu er at jeg for (alle lede forbandelser) ikke er færdiii 

- 3-4 bøger lovet her: 1-2 af PJ, 1 af HHV, 1 af CE!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar