lørdag den 31. marts 2018

Påskehilsen på en Piedestal

- den her går ud til frokosterne med kærlig hilsen fra Rolf Sparre Johanssons inderligt rige, bedragerisk ukunstlede, nye digt- og tekstsamling Piedestal, der udkommer 13/4

"Er så sygt træt af familietraditioner
i dag Veras tre års fødselsdag i Skydebanehaven
de voksne vælter rundt i det og børnene
prøver at skærme sig for de voksne
der sidder og snakker og overlader børnene
til sig selv og andre voksne.

Veras tre års
vores elskede lille barn
vil bare godt have hun får en dejlig dag
de andre voksne vil de det?
eller vil de gerne sidde og snakke om job hus og børn
vil de det? eller hellere kaffe og rådne historier om ... hm

Er så træ af familieteater
alle spiller en en rolle eller bliver kvalt i en rolle
spiste for mange Sarah Bernhardt
der var ellers beslutningen at jeg skulle have kontrol over det
over hvad jeg spiser for ellers spiser jeg bare sukker
hvis du stiller det foran mig æder jeg det, også chips"

Billedresultat for rolf sparre piedestal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar