lørdag den 5. april 2014

Don't leave us dangling, Dave!

Jeg har set alt, alt for lidt Dave Letterman, efter mit fanskab kulminerede med min deltagelse som publikum i The Ed Sullivan Theatre i oktober 2009, ikke mindst fordi jeg i lang tid ikke har været i stand til at TV2 Zulu, hvor hans Late Show bliver sendt; de små bidder på YouTube og hans hjemmeside er det altså bare ikke tilfredsstillende at skulle nøjes med. Men han er stadig en vigtig helt, og hans skarpt fjottede nærvær glæder mig stadig betydeligt, når jeg ikke kan lade være at snuppe en bid af et interview eller en monolog på computeren. OG NU - eller, det er lidt uklart, engang i 2015 - STOPPER HAN! og det gør mig alvorligt ked af det: Hvordan skal senthed lykkes, for kosmos simpelthen, hvis den ikke har ham til at improvisere os ud på den anden side!? Her annoncerer han sin pensionering med en fantastisk omstændelig historie om ørne-identifikation:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar