tirsdag den 2. april 2013

Nr. 1 blogfordel

vs. anmeldelser:

Man har ret til at lade være at REFERERE bøgerne!

Se bare nedenfor, der står ikke et ORD om, hvad der SKER, FOREGÅR, HÆNDER, PÅGÅR, hvad HANDLINGEN eller PLOTTET beløber sig til, i de 3 romaner, jeg har faktisk enormt lyst til at referere Weitzes roman, fordi det er en SUMMENDE, STIKKENDE BIKUBE AF HÆNDELSER, hvis laveste sammenhæng er den kronologiske sekvens og logik, men jeg lader være, fordi det kan jeg tillade mig, se bare!

(og jeg er så bange for, at der er alt muligt SKEENDE i Jan Sonnergaards novellemursten, som jeg er tvunget til at notere mig, selv om det aldrig eller (Svend Åge findes!) sjældent er handlingen, der er kunsten i en bog, og i en vellykket Sonnergaard-novelle, og det er virkelig, virkelig, virkelig, lang tid siden, han har skrevet sådan én, but here's hoping, er kunsten snarere den HAPPENING, handlingen er eller terroriseres til at blive).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar