tirsdag den 16. oktober 2012

Min redaktørvikar er FOR rar (Foss-forventning er FOR boss)

De sidste 5 bogtætte uger har WA Bøger været redigeret af David Jacobsen Turner, og jeg har har fået ALLE de bøger, jeg gerne vil have, og det er næsten for meget af det gode, Rifbjerg, Nordbrandt, Eva Tind, Lone Hørslev, Hans Otto Jørgensen, Jens Smærup, Jokeren, Ursula Andkjær, Peter Asmussen, Viggo Madsen, Vibeke Grønfeldt (anmeldt i dag, ZITRENDE VILD), Juliane Preisler (anmeldt igår, MMMIMMMRENDE MÆRKELIG) plus det løse og i går lå fandengaleme Thomas Bobergs rejsemindebog I den næste by og Kristian Bang Foss' roman  Døden kører Audi ("Den titel siger ALT, hvad der er at sige, om ALT" råbte Line Knutzon forleden til mig), og nej, nej, det er ikke for meget af det gode, det er bare massivt af det bedste (og det OK og interessant problematiske, som er godt at SKRIVE om, det fremragende kan godt gør mig (og min kritik) en smule superlativmat), og det er helt i orden, det nægter jeg at klage over, når jeg kan gå direkte fra Grønfeldt til Foss, der ligger med sit offensivt kulørte cover på skamlen og ser så forbandet læselig ud og som jeg vil læse i samme NU som NU:

1 kommentar:

  1. Dennis Gade Kofod
    Læser en fantastisk bog: Det der afslutter alt fører et køretøj fra Tyskland. (Leg med omskrivning af titler som jeg fandt på sammen med forfatteren til den fantastiske bog.)
    Like · · about an hour ago near Rønne, Bornholm ·

    SvarSlet