tirsdag den 28. oktober 2014

Bjørns, nej, Babsusettes skriveøvelser

Natlige opdateringer på Bjørn Rasmussens FB-side:

BABSUSETTES SKRIVEØVELSER:

1. skriv en dialog på 3 replikker: - et spørgsmål - et svar - et spørgsmål (ex:- vil du hækkel mig en beæ stol? - mor, snak dansk - vil du gøre mig en tjenest vibeke?) så har du allerede vibeke og hendes mor.
2. mens du fortsætter med at skrive, tænk da på henholdsvis
a. blå
b. men struation
c. butt-litt
d. tun-mousse
e. caspar eric
f. din vrede
g. gud
h: det u-fuldendte b
i - fortsættelse følger2


BABSUSETTES SKRIVEØVELSER 2

LYT TIL DIT HJERTE DIT HJERTE BANKER DIN ODDER
HVORFOR ER DU SÅ UUU

alfabetiser alle dem du har knaldet
og husk på at alle dem der knaldededig ok var højrehængte
de versatile var røde
- tag stilling til:
- skal din tekst være ærlig
- konteksten
jaja holder en masterclub nu / står overfor eleven der helmer nu
fortsættelse følger

BABSUSETTES SKRIVEØVELSER 3

SKRIV ET DIGT om hvorfor du er så fåking
ENSOM
LIDERLIG
ENSOM
LIDERLIG
ENSOM

jeg mener beskriv en tør orgasme tør lissom gjør det tør det
mens du husker det skal formes sån her:
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
TILFØJ jeg elsker fluer så jeg græder når de død så græder jeg 

BABSUSETTES SKRIVEØVELSER 4

SKEDEGODT på mandag tager vi alle pigerne ind og fortæller dem hvordan de skal dræbe deres fædre og sønner (MED ORD)
SKEDEGODT
imens vil drengene strikke en eksakt tun
opgave:
skriv videre på teksten
hvem er afsender?
hvem er modtager?
er der tale om ironi i teksten?
bonus: tag et foto af hvad feminisme betyder for dig

BABSUSETTES SKRIVEØVELSER 5

JEG ARBEJDER MED BLÅ TÆNDER
SKRIV EN LISTE OVER MIT HELBRED

Ingen kommentarer:

Send en kommentar