torsdag den 21. august 2014

Oversat soldat

The Killers' første plade er stadigvæk skøn jo, og her er mit forsøg på at oversætte de fyndige linjer I GOT SOUL BUT I'M NOT A SOLDIER fra "All These Things That I've Done":

(JEG HAR SJÆL, MEN JEG ER IKKE GENDARM)

JEG HAR SJÆL MEN JEG ER IKKE EN SJÆLER

JEG HAR SJÆL, MEN JEG ER IKKE FRA SJÆLLAND, JEG BOR HER KUN

JEG HAR SJÆL MEN JEG ER IKKE FRA SJÆLØR OG BOR DER HELLER IKKE

JEG HAR SJÆL, MEN JEG ER SJÆLDEN/
JEG HAR SJÆL, MEN JEG ER IKKE SJÆLDEN

JEG HAR SJÆL, MEN JEG ER IKKE SHELL(KUNDE)

JEG HAR SJÆL, MEN JEG ER IKKE SHELLEY (DIGTEREN)

JEG HAR SJÆL, MEN JEG ER IKKE SHELLEY (FRA TWIN PEAKS)

JEG HAR SJÆL, MEN JEG ER IKKE GELÉ



The Killers spiller "All The I've Done" instrueret af Werner Herzog, i den ene video, i den anden kører de lidt omkring med Herzog i og uden for Las Vegas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar