søndag den 24. august 2014

Hashtaganmeldelse

Jeg ved ikke, hvem Sternberg helt præcist taler om i denne FB-opdatering, og håber ikke, det er den forfatter, jeg tror, det er, der har være den direkte anledning, men jeg vil bare sige, at den sidste - og eneste rent originale - af de 3 hashtags, er et top-hashtag:
Jeg kan ikke bære at skulle have ondt af flere forfattere i Politiken. Det er ikke værdigt. Hold nu op. Jeg prøver at kigge væk, lige som jeg er opdraget med, at man skal gøre i forbindelse med et biluheld. #udenfilter #honestyhour #jammerflirt
 
(og her er en anden opdatering fra i dag med hasttagget #honstyhour - hendes nr. 3 er også ret fedt:
Ha. All these guys claiming they got hoes, but yet yall posting status' and relationship goals. Talking about "where all the faithful girls at". For one.. If you got hoes why are you worried about where the faithful girls at? Half of these faithful girls dont put up with that stuff because they know they deserve better and they dont want some guy thats ran thru more girls than they can keep track of. Seriously guys.. if you want a faithful relationship.. STOP WITH THE "HOES" you supposedly have , sit down, get you a job, and get you one girl and stick by her. You dont need a side hoe, a main chick, a baby momma. Its just unnecessary.  #‎honestyhour‬ ‪#‎mymainthoughts‬ ‪#‎imout‬

Ingen kommentarer:

Send en kommentar