torsdag den 7. august 2014

Jeg er tungnem overfor det skønneste faktum (ONKEL VENTER PÅ MIG I PILESTRÆDE)

Okay, så forstår jeg! Blev lige forvirret! kh Lars


Date: Thu, 7 Aug 2014 16:03:56 +0200
Subject: Re: bog i boks

Kære Lars,
det er meningen, at du skal anmelde bogen - selvom vi også bruger den til ugens digt.

2014-08-07 15:59 GMT+02:00 Lars Bukdahl <larsbukdahl@live.dk>:

Tak! Okay! dvs. det er ikke besluttet om jeg skal anmelde den!? kh L


Date: Thu, 7 Aug 2014 14:29:01 +0200
Subject: bog i boks

Pia Juul: Avuncular - onkelagtige tekster. TS udk. 20.8. 56 sider.

Kære Lars,

jeg lægger bogen i din boks. Til din orientering, så bringer vi digtet "Noget de sagde" som UGENS DIGT i næste uge.
 
Photo
(foto: digteren)

1 kommentar:

  1. Det er ikke løgn og en personlig katastrofe, at jeg ikke har anmeldt 3 Juul-hovedværker (hun skriver ikke andet) i rap:
    Mordet på Halland
    Radioteateret
    Af sted, til stede
    - aldrig igen skal det ikke blive Juul i den lille kritikerlejlighed!

    SvarSlet