tirsdag den 13. august 2013

Verdens blaserteste Roskilde-oplæser

Jeg sidder og skal anmelde (2008-Hvedekornsdebutant) Simon Tolsgaards irriterende vellykkede og vellykket irriterende debut Det er hyklerisk at sige fra, der udkommer på fredag - Simon T er på Twitter, hvor han rapporterede om at læse op på Roskilde Festival. det brød han sig kosteligt ikke om - på højde med vintage-Martin Hall-aforistik:

  1. Nej, bare generelt. Skrald, pis, opkast over det hele. Og så stank der. Nok det værste sted jeg har været i mit liv.
  2. Lykkelig for at være på hjem efter at have tilbragt ca. 3 timer på Roskilde Festival. Det var meget tæt på at være traumatiserende klamt.
  3. Patrick Bateman and Hannibal Lecter. I'm wondering who would kill the other first.
  4. Jeg kan ikke lade være med at have det lidt sjovt med hvor malplaceret, jeg føler mig. Føj for helvede, aldrig igen.
  5. Jeg er glad for at det er gratis for mig at opdage at jeg synes Roskilde Festival er for ulækkert. Campingområdet anyways. Hvor er Hilton?
  6. Breakfast daquiris er et koncept, der holder
  7. Picking up some liquid courage before going to perform at Roskilde Festival. By perform I mean shaking…
  8. Hvis der er nogen af jer tosser der er på Roskilde allerede mandag, læser jeg op klokken 12.45. Et eller andet sted, der hedder noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar