mandag den 24. januar 2011

Gode cigarer-teorien

Bemærkelsesværdigt mange fremragende kvindelige forfattere af min 90'er-generation ryger som skorstene - er det sådan inspirationens julemand får adgang!?

Apropos (fremragende kvindelige forfattere af min generation) så jeg i dag på opslagstavlen inde hos Hvedekorns føringsofficer på Rosinante, der også er HH's redaktør, det meget flotte udkast til coveret, med samt stiligt diva-portræt, på den nye roman, Dette burde skrives i nutid, af Helle Helle (der (vistnok) ikke (længere) ryger); på bagsiden stod det samme lille uddrag citeret, der også stod i Ud&Se's augustnummer, men samt er par ekstra sætninger om (vistnok, jeg lærte det ikke udenad, som jeg burde, eller skrev det af) Per Finlands forældre, der går og fløjter i haven og så noget, jeg ikke kan huske, som er lige så fint, og så, at de begge to, forældrene, er dansklærere - og jeg vil vædde en kasse Caminante på, at jegfortælleren ryger helt vildt meget-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar