onsdag den 8. januar 2014

Vennernes top 3

Jeg spurgte i en FB-opdatering:

Okay, jeg skal tale om Årets Bøger på søndag på Tag & læs på Testrup, hvor temaet er latter. Bud på Årets 3 sjoveste bøger (ufrivilligt sjoveste bøger er en anden kategori, den hører jeg også gerne forslag til)!?

Resultat:

1. Birgitte Krogsbøl: Dyr med næb/ Kristian Bang Foss: Døden kører Audi/ Stine Pilgaard: Min mor siger (alle 3 stemmer, Foss og Pilgaards bøger udkom så bare i 2013)
2. Lone Aburas: Politisk roman/ Erling Jepsen: Den sønderjyske farm/ Niels Frank: Nellies bog/ Bjørn Rasmussen: Pynt/ Claus Beck-Nielsen: Mine møder med de danske forfattere/ Tine Høeg: Hej sol fuck love (alle 2 stemmer)

3. Bøger af Peter Adolphsen, Yahya Hassan, Lars Frost, Amalie Trudsø, Mads Brügger, Viggo Madsen, Mikael Wulff, Morten Buschmann, Ane Riel. Glenn Christian, Adam Drewes, Hassan Preisler (alle 1 stemme)

2 forslag til ufrivilligt sjoveste bøger: Ib Michael: Himlen brændte & Jens Christian Grøndahl/ Christian Tornbakke: Det godes pris - ingen af hvilke jeg har/får læst.


Tak for deltagelsen, grinebidere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar