tirsdag den 21. februar 2012

Hvad skældte min mor mig ud for

i mine drømme i nat? Jeg kan ikke huske det, men det forekommer mig ekstra urimeligt, når jeg i aftes omsider fik uddrevet en førende deadlinedæmon, ikke at jeg fik lavet det, jeg skal lave, men dæmonen blev venligt sparket ud af den labyrint i min bevidsthed, hvor den havde holdt sig skjult og udsendte sin endeløse, lige så passiviserende som uudholdelige hyletone, og helt frem i lyset, hvor den med en let syden opløstes, så kun opgaven var til at få øje og forholde sig til som noget, der med stille og rolig stress bare skal og frem for alt kan laves cirka nu og for en kort, effektiv tid overdøve de øvrige, små og store, gamle og tudsegamle deadlinedæmoner - og akkurat derfor var det så fandens upædagogisk af min mor at skælde mig ud, hvad hun nu end skældte mig ud for, men som regel handler det om deadlines, som hun som en selvfølge altid overholdt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar