søndag den 9. april 2017

Fundet: Glade forfattere!

3 FB-reaktioner på det 3-årige - så glædeligt med forfatterglæde (og hov, de treårige begrundelser er HER)!

VÆLDIGT mange tak til Statens Kunstfond for 3 års penge og deres skriftlige tillidserklæring.
Der var jo ingen jobsamtale op til denne afgørelse. Men her på videoen er den jobsamtale jeg dagligt har med mig selv når jeg vågner; nu vil jeg gøre mit bedste for at fortsætte i dagene og årene . ! ! !


Kære alle, tusind tak for hilsener og hurra, jeg blev så glad! jeg ER så vanvittigt glad og overvældet, ka slet ikke forstå at det rent faktisk er sket. Lige nu er jeg på Amalfikysten for at fejre mine up coming fyrre, alt blir godt, drengene får store is hver dag


I år er det 10 år siden, jeg blev optaget på forfatterskolen og kunstakademiet og blev rasende, da det gik op for mig, at jeg ikke kunne få lov at gå på begge skoler samtidig – ha, det var ungdommens overmod! I går fik jeg den dejlige besked, at jeg har fået et treårigt arbejdslegat fra Statens Kunstfonds legatudvalg for litteratur og billedkunst, og at jeg ikke skal vælge side, fordi de to udvalg er gået sammen om at give mig det. Jeg blev helt rørt af at høre om det samarbejde og føler mig meget taknemmelig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar