fredag den 27. november 2015

Misundelsesværdigt ekstatisk redaktørgrin

Engang renskrev jeg på grøntlysende computer hans hakkebrætkrattede fortællinger, nu ser jeg på Facebook, at han dags dato omsider har afleveret sit Magnus Opus, som jeg håber og tror på også er hans Monstrum Pokus, Slagterkoner og bagerenker II (don't forget that II-tal!) til sin professionelle redaktør, der er direktøren for det hele på det forlag, som udgiver Hvedekorn, hvor vi debuterede i henholdsvis nr. 1 og 2, 1987, og som jeg nu gudhjælpeme redigerer, og nr. 4, 2015, af hvilket i dag er sendt til trykkeriet, der angiveligt fatalt mangler papir - hvad angår Jens' bog: Jeg forventer det vidunderligt værste!

Så blev slagterkoner afleveret og straks blev det fejret på sjønnemanns. Her ses redaktør hardy hvilken forhåndsbegejstring. Godt den var pakket ind i gavebånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar