søndag den 8. november 2015

Anti-skulderkulde dagen derpå

messepassage
vandrer mod hinanden
ledsagerledsagede
blikke låses
showdown
tøvende smil (mit)
aggressivt smil (hans)
- Hej, Lars
klap på min bryst
- Hej, Carsten
hånd på hans hånd
vi er videre



(jeg bl.a mod mobil-optagelse til aftenens Deadline, hvor CJ insisterer på, at jeg aldrig har syntes om noget, han har skrevet, og hvis jeg siger, at jeg har, taler jeg mod bedre vidende - rigtig er det, at jeg aldrig har brudt mig om noget skønlitterært, han har skrevet, men jeg er klart beundrer af både hans gamle kritik og nye polemik, og hvis jeg ikke har sagt det før, har jeg sagt det nu!) 

1 kommentar:

  1. Du får den kolde skulder af mig,
    du kan få din ring med det samme.
    Hvis du vil ha’ et kys – så si’r jeg nej.
    Du får den kolde skulder af mig.

    SvarSlet