onsdag den 25. november 2015

Gugu-inspiration - og kraner

Caspar Eric
Caspar Eric har jeg egentlig nogensinde fortalt dig at Gugu Skaterdigte var den måske 3 digtsamling jeg nogensinde læste, og at jeg bagefter tænkte "nå ok, digte, svedigt nok" + gav mig til selv at skrive deromkring og at jeg tænkte utroligt meget over kraner i den periode. jeg kan ikke huske om jeg har glemt at sige det. der er flere detaljer. men det her var de vigtigste.

Muhammed Sternberg
Muhammed Sternberg Det er jo helt fantastisk! Jeg tror ikke, at du har sagt det til mig på lige den måde, men jeg er altid så dårlig til at fatte og huske, når folk fortæller mig om sådan noget, som kan opfattes positivt. Jeg synes stadig kraner er helt utrolige. Den dér stille magt. Ved metrobyggeriet er der sådan nogen kranlignende maskiner, som løfter enorme cement/beton-blokke måske halvtreds meter oppe i luften, som så hænger dér og ser ud som om de kunne falde ned når som helst. Det er sindsygt at tænke på den kraft, der kunne slippes løs oppe i det kontrolrum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar