onsdag den 3. december 2014

Digtere, Asger Schnack sært nok ikke har sans eller smag for

- og som jeg synes mere end almindeligt godt om - iflg. manglende omtale og antologi-optræden, og han har ellers så voldsomt godt sans og smag, men der skal åbenbart være sorte huller (90'erne ligner 1 stort hul), jeg har garentrisset også mine, men correct me if I'm wrong:

Jess Ørnsbo (med i 80 moderne digtere, men ellers ikke)

Vagn Steen

Louis Jensen (som kortprosaist, de små historier ikke mindst)

Susanne Jorn

Peter Nielsen (med i Ung dansk poesi, ellers ikke)

Knud Steffen Nielsen

Hans Otto Jørgensen (som kortprosaist)

Niels Frank (1 (tidligt) digt i 365 digte))

Simon Grotrian

Bo hr. Hansen

Christian Dorph

Kirsten Hammann & Katrine Marie Guldager (i deres digterår)

Lene Henningsen

Lone Munksgaard Nielsen

Mette Moestrup

Mikkel Thykier

Kaspar Kaum Bonnén

Ursula Andkjær Olsen

Rasmus Nikolajsen

Martin Larsen

Lone Hørslev

René Jean Jensen

Morten Søkilde

Glenn Christian

Theis Ørntoft

Yahya Hassan

samtlige rappere

- og så deler han uimponeretheden over Tafdrup og Thomsen (de er lige netop med i 365 digte; Thomsen også i Sort poesi) med mig, det kan jeg jo ikke undre mig over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar