onsdag den 18. september 2013

Blue update og mangel på samme

Olga Ravn meddeler irriteret ovenover en re-blogging af min smæk-gif nedenfor, at hun ikke længere er medlem af redaktionen af Den Blå Port:

Når jeg ikke længere er medlem af Den Blå Ports redaktion, og folk ringer og mailer for at få alt mulig information:

Men hvor skulle vi vide det fra? Det er den første Port-gif. Og er Josefine Klougart og Jonas Rolsted stadig redaktører? Og er Olga blevet erstattet af en anden ungagtig litterat? Og hvornår kommer næste nummer? Og hvem skal jeg spørge om det? Og hvem vil svare på det? Og findes Den Blå Port overhovedet? Svarene smækker med carporten.

Og her er en illustration, der slet ikke bevæger sig:

2 kommentarer:

  1. Ok, jeg vil gerne forsøge at svare på spørgsmålene: 1. Ja, det ved jeg heller ikke. 2. Ja, Josefine og Jonas er stadig redaktører (så vidt jeg ved) 3. Jeg ved det ikke, spørg J eller J? 4. Jeg ved det ikke, spørg evt forlaget? 5. Jeg ved det ikke. 6. Spørg evt. J eller J eller forlaget eller skriv til denblaaport@gamil.com 7. JA! Den blå port lever!
    Jeg trådte ud af redaktionen i januar, men så har jeg heller ikke flere svar :-)
    Kh Olga

    SvarSlet
  2. Tak for de svar, du havde, Olga! Jeg går videre med sagen. Og synd for os og Porten, at dit redaktørskab blev så kortvarigt, kh

    SvarSlet