fredag den 6. september 2013

3 begyndelser fra 3 nye publikationer med dig i

i dagens anledning -

Kirkebladet for Ribe Domkirke, juni - august 2013, tema: åbenbaringer:

En måde at nusse sig og på i lys som ro under eget bryn til du yder udu i sø og fiske efter øjenkrog: Krystal! Krystal!

Damernes Magazine, # 01 / 09-2013:

Flyvsk og grøn af alt andet end misundelse, min lille glimrende krop, åh og vinger, fly away with me, alfer flot omkring, og giver intet for fucked up havfruer, fiskefjæsfrøkener, glug dem bort

Forfatterskolens afgangsantologi 2013 (oplæsning klokken 15, lørdag 21. september)

som om det rager mig med fisket struktur og haleslag plasker teske fuld af suk endnu en kop nedsvælges under forudsætning af senere aftale i pavillon ved sø kan høres humlebi og gartnergrimasse mumle svig i hjerte over ubeset bed bad er nødvendigt efter muldorgie og som om det interesserer mig som om omkringvandrende flamingoer tiltaler mig som om de med deres pinkede look lader glæde glide ind i hjerte hæhæ musklet motor lige midt i mig uh hvor jeg er glad for dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar