torsdag den 19. maj 2011

Alle vil anmeldes, du vil også anmeldes, jeg vil også anmeldes

Alle klager over manglende anmeldelser, OGSÅ JEG!

I dag udgiver jeg på Politisk Revy Susanne Jorns udvalgte digte Dageugleøjne OG INGEN HAR ANMELDT DEN, ikke engang min egen avis, Weekendavisen. DET VIL JEG GERNE KLAGE OVER!

For halvanden måned siden udgav jeg på Rosinante&Co Hvedekorn 1, 2011, OG INGEN HAR ANMELDT DET, ikke engang min egen avis, Weekendavisen (men iflg. Facebook har Olga Ravn anmeldt nummeret til Information DE HAR BARE IKKE BRAGT ANMELDELSEN). DET VIL JEG GERNE KLAGE OVER (OG TIL INFORMATION SÆRKLAGE OVER)!

Om halvanden uge udgiver jeg på samme Rosinante&Co Hvedekorn 2, 2011, som jeg fik i hånden i går, og sikke et cool og smukt nummer, det er, med dækkeservietter af Eske K. Mathiesen (som roste scanningen i telefonen, PYH!) og hustru og onkeldigt af Pia Juul og forholdsorddigte af debutant Troels II Munk og 2. del af Måvens og Peder-føljeton og digttegninger af Mette Norrie og og og, OG SÅ VIL DET VÆRE DET INGEN ANMELDER (og ikke længere nr. 1, som det til den tid er for sent at anmelde, men fortæl endelig ikke det til Information, hvis de endnu ikke har bragt Olgas anmeldelse). DET VIL JEG GERNE KLAGE OVER PÅ FORHÅND!

På udgivelsedagen mandag 30. maj, klokken 20.00, inviterer Rosinante&Co og Hvedekorn til forårsoplæsning i Rosinantes nye majestætiske selskabslokaler ved Klaptræet, Kultorvet 11, og med følgende oplæsende stjernebidragydere til bladet: Pia Juul, Line Knutzon, Troels II Munk, Ingrid Nymo, Sternberg. DET VIL JEG GERNE FEJRE SAMMEN MED JER!

1 kommentar:

  1. hej bukkebæ [anmelder slang].
    mellem dine linier finder jeg mig selv.
    så travlt opdaget
    at jeg finder hjem.
    tak.

    SvarSlet