fredag den 12. februar 2016

Skrifthånd i skrifthånd

I dag udkommer Ursula Andkjær Olsens og Stense Andrea Lind-Valdans pragtfulde fællesværk Vi rus salve, som jeg med kaotisk og forvirret begejstring (fx glemmer jeg klart at pointere, at jeg ER begejstret) anmelder i WA Bøger i dag - og jeg burde et eller andet sted have kaldte deres prægtige palimpsest (og heldigvis husker jeg at kalde palimpsesten for en palimpsest!) for en digital

pap-lim-fest!

Jeg nævner (ALTID!) Ursulas vilde blog/hjemmside, men glemte at nævne Andreas ikke mindre aktivistiske og SEværdige, der hedder youshouldpopstuff , det er garanteret ikke koordineret, men så meget desto mere sigende, at de for nyligt begge har blogpostet deres påskrevne hænder.

Andreas skrifthånd:



Ursulas skriftnæver - to ud af en hel serie af skrifthænder, se selv:

DSC01830


DSC01833

Ingen kommentarer:

Send en kommentar