mandag den 6. juni 2016

To redaktører under samme tag! Det er som fordrømt!

Cecilie Lind, dig, er gæsteredaktør på hvermandag.dk i juni og i dag - kun for abonnenter, bliv én, det er gratis! - præsenterer hun intet mindre end 5 nye drømme af ingen ringere end Helle Helle:

1 om Erik Skyum

1 om Simon Pasternak (og selvfølgelig ville han sige dDET og sige det SÅDAN, ren drømmelogisk OG strengt realistisk):

Juni, 2015
Simon Pasternak er med ét blevet min redaktør, og efter hans mening er min roman slet ikke færdig. "Der mangler en mand, der lurer. Der mangler sgu en symaskine", siger han.


1 om mig (som hun læste op til en Hvedekorn-oplæsning og jeg bagefter nedskrev - korrekt, kan jeg se - fra hukommelsen):

Juni, 2015
Lars Bukdahl læser min bog som Dronning Ingrids håndtaske.
 

1 om Peter Adolphsen

1 om Hvedekorn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar