onsdag den 1. juni 2016

Min nye ven Marie Kat

Harald Voetmann og Johanne Thorup Dalgaards kat Marie har fået sin egen ubetalelige Facebook-profil, hvor hun dagligt er i totalt, galsindigt spindende raptus, seneste opdateringer og et forsøg på intervention fra HV:

    :O Nu elskre heller ikk' hans kat ham heler !!


    Udland | Skrevet af Ninna Andreasen den 17. maj 2016 - 15:29 Foto: Imgur Se også: Mand skriver rørende besked for at ære sin hårdtarbejdende kone: Nu går det nettet…
    dagens.dk

    Kaptanj TUn er fuld af lrot !! Tryg ikk' på hans links Det er noget svinel!! Og han har "manne brytser " li'ssom Hardl Voetmen...

    Comments
    Johanne Thorup Dalgaard
    Johanne Thorup Dalgaard Nu kan det snart være nok med dig, Marie. Harald har aldeles ikke mandebryster. Og hvad skete der i øvrigt med det her?



    Marie Kat
    Marie Kat Heæt erlig Johane!! Her har jeg tapt pegne Tid og verdighed på noget være internet Svinel og bidrag !! Og det eneste Du kam tenke på er din kær3sts "rød vins pater" !?

    Johanne Thorup Dalgaard
    Johanne Thorup Dalgaard Nej jeg tænker mest på opdragelsen af min ældste kat.

    Johanne Thorup Dalgaard
    Johanne Thorup Dalgaard Du må i øvrigt ikke bruge penge på internettet overhovedet.

    Marie Kat
    Marie Kat Ja bare gnif salt i sårt men Vis jeg ikk' må bruge pegne på interndt kam jeg jo ikk' lave stor GIVEAWAY på mim Face Bbok side?!
    Laura Palmer heart emoticon

    Johanne Thorup Dalgaard
    Johanne Thorup Dalgaard Du har jo ikke skrevet hvad det er, du giver væk. Du kan fx finde nogle blomster ude i haven. Det gør Wilfred tit.

    Marie Kat
    Marie Kat Og vor glad blir' du hdlt erlig for Dèt?
Johanne Thorup Dalgaard
Johanne Thorup Dalgaard Det blir jeg da glad for.

Johanne Thorup Dalgaard
Johanne Thorup Dalgaard Du kan også udlove en middagsinvitation til slagtehuset. Så skal jeg nok lave mad til dine facebookvenner.
Marie Kat Alle min vener?

Johanne Thorup Dalgaard
Johanne Thorup Dalgaard Nej, dem, der vinder lodtrækningen.

Marie Kat
Marie Kat Skod permie , af lige vel

Johanne Thorup Dalgaard
Johanne Thorup Dalgaard Så kan du da blive fri.

Tobias Trier Hooge Hansen
Tobias Trier Hooge Hansen Harald og Johanne, kan I ikke lige sende Marie på sådan et kursus i at bruge Facebook? Jeg er bange for, at det før eller siden ender i noget snavs for hende. Noget med thai-mafiaen og handel med underlødige fiskeriprodukter. Frygteligt.
https://aftenskole.aof.dk/kurser/IT_EDB/netvaerk/4107203/


Lær at oprette din egen Facebook-profil, finde venner, lægge tekst og billeder op.Du lærer også at bruge…
aftenskole.aof.dk
💜kære Vener så er det tid til den stor GIVEAWAY , på min Face bbok side 😁 Vin nogle premie 🕷👠🐌🎩🐞💍🦂🎁🐦👙🐝💩🐛 det eneste du ska' g'rø er og skirv en setning om VAD GØR' DIG UNIK oG VAD KAN GØR' DIG GLAD IGEN PÅ EN "dÅRLIG DAG ". To setnninger må ske. Skirv det i min "tråd" så treger jeg låd !!
 
Comments
Maria Helleberg
Maria Helleberg Å snak. Å lay. Å kat!
Marie Kat
Marie Kat Jerte til første deltage i min GIVEAWAY ! 

Peter Højrup
Peter Højrup Dig Marie Kat!

Peter Højrup
Peter Højrup Altså du gør mig glad. Unik ved ik.

Marie Kat
Marie Kat Hi hi!! Men du sku' oss' skirve vad som gør dig unik

Marie Kat
Marie Kat Må ske du er unik fordi du sldt ikk' VED du ef det! Så ka' du got vere med i kongurrensen
Katinka My Jones
Katinka My Jones 1. Min enorme gynter 2. Vin.

Marie Kat
Marie Kat Jerte. Jeg kan ikk' Love at du vin.

Jens Jacob Toftegaard Jeg er sjov. Når jeg er sjov. ... eller mere præcist svar på nummer 1) der er sjovt inde i mit hoved, men jeg ved jo ikke om det er unikt? Måske er der ligeså sjovt i andre hoveder? ... og svar på nummer 2) Når der er sjovt inde i mit hoved, og jeg griner, selv om jeg står i brusebad.

Dennis Gade Kofod 1. Det samme som Katinka, selv om min er gennesnitlig. 2. At lege med nummer et som var den en lille mus.
en film vro jeg er kilign og leger , med en Piber nød !!


-0:26

Comments
Marie Kat
Marie Kat
Marie Kat Harald Voetmann det er filmne vor jeg lege med en piber nød!

Maria Helleberg Paspå mi apælsiii dem smag dårli ma dårli
😁den test sir' at min for fater er en NÆshorn. Men , det er HArld Voetmen som er min for fater jo !!! 😂Du er et NÆjsehorn, Haradl Voetmen hi hi 🐘


Så snu som en ræv eller trofast som en hund? Find ud af nu hvilken forfader der har givet dig dine kvaliteter. Klik her!
Comments
Marie Kat
Marie Kat

  • Til Marie Kats "venner". Jeg kan ikke længere stiltiende acceptere hendes opførsel. Hun har hånet min krop og min kunstneriske praksis og senest har hun misbrugt mine kortoplysninger og sendt penge til noget thailandsk svindel. Jeg ville være en dårlig opdrager, hvis jeg ikke greb ind. Nu melder jeg Marie for chikane, og jeg håber, at hun får nogle dages karantæne. I mellemtiden kan I voksne mennesker, som har skrevet med hende, jo overveje, om der kommer noget godt ud af at opmuntre hende i hendes åbenlyse fejltrin. Mvh, Harald Voetmann

    For nogle dage siden gav Marie på sin egen rygvendte måde credit til Niels Frank/Nellie for ortografisk inspiration:

    Nejnejnej Face book FJOLE jeg kenner da ikk NIEls frank !!

    Comments
    Johanne Thorup Dalgaard
    Johanne Thorup Dalgaard Marie, du må ik blive ven med nogen du ik kender. Det var betingelsen fra starten.

    Marie Kat
    Marie Kat jeg kenner got nicilaj Stockholms.
    Nicolaj Stochholm
    Nicolaj Stochholm hihihihihi

2 kommentarer:

  1. DK's 2 bedste historiske romanforfattere. HV og MH, på selvsamme tråd, og hvilken!

    SvarSlet