onsdag den 24. september 2014

2 likere taler ud

(breaking news nederst på den endeløs sukkerskål-tråd)

  • Kristian Bang Foss Det er vel fair nok at undre sig. Jeg likede, fordi jeg godt kunne lide digtet. Det var ikke et ironi-like.
    10 hrs · Unlike · 2
  • Kenneth Jensen ok. hvad forfatteren tænkte (uagtet følelsen af pludselig at debuttere som en slags (med respekt for Lars Bukdahl's blog) offentlig person, skønt jeg, mere eller mindre bevidst, netop har arbejdet anderledes end tendenserne, som Lars med rette opponerer imod): for mig er poesien flydende, når der er samling er der digtsamling, tingene taler til mig flere steder fra, og jeg kan genkende egne forsøg på noget der gir mig reminiscenser til Pia's digt, jeg genkender noget, ikke det hele, men der er noget i digtet, en slags bagdør, som når en hest vifter fluer væk med halen, at det har den ret til.
    6 hrs · Edited · Unlike · 2

1 kommentar: