torsdag den 17. juli 2014

2 drømme med tråd


 

jeg drømmer kun ting om litteratur og mig selv for tiden. fx iforgårs drømmer jeg at jeg vinder bukdahls bet for et 'værk' som jeg havde saboteret på en kunstudstilling og erstattet med en masse albumcoverbilleder af outkast. i nat drømte jeg at der i sidste minut var blevet ændret i layoutet på min bog og alle var bare sådan 'nåja' og jeg var sådan 'burn them. burn them all'.

(nåja. havde glemt dette løfte: min bog udkommer på gyldendal d. 14/8 2k14 - det er en torsdag)

  • Kira Skovbo Moser Hvorfor udkommer den egentlig ikke 7/11?
  • Caspar Eric fordi det ville være det mest kedelige i verden + der er lang tid til
  • Caspar Eric og fordi den ikke ku udkomme juli fordi der sover bøgernes verden åbenbart
  • Kira Skovbo Moser Men kan man så i det mindste købe den i 7/11?
  • Caspar Eric med tiden kan man. den skal lige gå i pocketformat først
  • CY Frostholm Pas på du ikke vinder beten for den drøm.
  • Caspar Eric der var op til flere meget bitre unavngivne forfattere med i den drøm. på et tidspunkt brokker to sig over at jeg ikke har brugt bogstaver og derfor kan det ikke være litteratur imens de holder hinanden under armen som tvillingerne i alice i eventyrland. begge har arbejdet med kunst så jeg sagde bare noget i retning af jamen du arbejder da også tværæstetisk og hvorfor må du så bruge bogstaver til at lave kunst hvorfor må jeg ikke bruge ting til at lave litteratur med så .... og så gik jeg op og løftede en bet-ikea pose over hovedet og så fortsatte drømmen over i noget med at jeg havde glemt at jeg havde låst min lillesøster inde på toilettet for sjov derhjemme
     
    vågnede fra en slags konceptdrøm, som var blandingen Master Chef/Game of Thrones ··· det er for galt, hjerne.
    der var meget død og ødelæggelse hver gang nogen tabte en udfordring. og sådan fjollet-morbid stemning: "nu skal han der halshugges!" - "men really, vi har jo kun de her steakknive!?" .
    jeg kan ikke sige mere om det, fordi det var så megaåndssvagt.
     
    • Anne Barkholt Poulsen du behøver ikke at sige mere. jeg elsker den allerede!!
    • Caspar Eric prøv lig at sig lidt mer om det
    • Linea Maja Caspar, jeg forsøgte på diskret måde at sige til Theon, at det nok var et godt tidspunkt for ham at flygte, i stedet for at bage, og at alle hadede ham og at det var meget akavet, at han var der, men han var vildt determined, sådan "nej, jeg skal bare bage de her konditorkager PERFEKT, så vil de allesammen tilgive mig!"
      Og Robb var levende men mega bitchy og ville hele tiden have folk henrettet (igen: steakknive)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar