onsdag den 13. februar 2013

Stem så meget det er muligt på Aidt og Andkjær

Så er der Berlingskes og Bibliotekernes Læsernes Bogpris, og endnu færre (også positive) overraskelser her (og de samme to med sikre odds for flest stemmer: Leine og Jungersen), men cool nok, at de har fået Naja Maries Aidt trist oversete roman Sten saks papir med - det smarte ved prisen er, at man kan stemme flere gange: sidste år var det vist helt ubegrænset, i år risikerer man at blive stoppet; det blev jeg forleden dag efter at have stemt 2 gange på Aidt og 2 gange på Ursula Andkjær, de to kvalificerede kandidater (flere er der sjældent ved en læserafstemning - Strid er sikkert også i orden, jeg har bare ikke læst hans pære-bog), men nu her prøvede jeg så igen, og det lykkedes mig at stemme 1 gang på Ursula, før jeg atter blev vist ud, det handler om at manøvrere sig frem gennem opdateringer og tilbageklik, og jeg tror ikke, det kræver de store hackerevner at få afleveret en røvfuld stemmer til de/den rette:

  • Der var et problem med din indsendelse.

    Denne formular er desværre begrænset til én indsendelse per bruger.
  • *

4 kommentarer:

  1. Jeg sladrer!

    SvarSlet
  2. Man skal opgive sin mailadresse. Tror du ikke, at nogen tjekker, om der er flere stemmer fra samme mailadresse?

    SvarSlet
  3. Man skal kun opgive sin mailadresse, hvis man deltager i lodtrækningen -

    SvarSlet
  4. Åh, tak. Nu skal der stemmes.

    SvarSlet