onsdag den 14. december 2011

Reserveringssystemet er ude af funktion

Men hvad så med systemreserveringen?
Jeg vil så gerne reservere et system til
at være 3 steder på 1 gang, fx både i
Aarhus til den ene oplæsning og på
Nørrebro til den anden oplæsning og
her foran skærmen, så blogskrivningen
omsider kan blive fuldstændig ubrudt -
jeg har hørt, at Johs. L. Madsen eks-
perimenterede med sådant et system,
involverende en lille portion LSD og
3 punkterede præ-Christiania-ladcykler,
engang i de vildt tidlige halvfjerdsere.
og jeg håbede sådan, at der var bare
1 eksemplar på lager i patentkontorets
hemmelige arkiv, se under 'Tredobbelt-
gænger', jeg kommer i tanke om endnu
en ingrediens: Popcorn! som dem, der
som en falsk snedrive lå spredt på for-
tovet foran porten denne onsdag morgen,
og som en af mig med garanti ville have
snublet i, hvis jeg faktisk havde været 3.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar